Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu technicznego wraz z osprzętem i środkami czystości.
Zamówienie zostało podzielone na części:
Część 1: Dostawa 1 sztuki myjki wysokociśnieniowej z podrzewaniem wody.
Część 2: Dostawa 4 sztuk generatorów ozonu.
Część 3: Dostawa 2 sztuk maszyn do czyszczenia podłóg (automatów szorujących).
Część 4: Dostawa 5 sztuk wielofunkcyjnych wózków do sprzątania średnich i dużych powierzchni z osprzętem.
Część 5: Dostawa środków czystości: 30 sztuk mydła antybakteryjnego w opakowaniach 5 litrowych, 38 sztuk płynów do czyszczenia podłóg w opakowaniach 5 litrowych, 3 sztuki płynów czyszcząco dezynfekujących w opakowaniach 10 litrowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagania zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Warunki realizacji umowy
Według "wzoru umowy" załączonego do zapytania ofertowego.
Informacje dodatkowe
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
Dostawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. W przypadku złożenia przez Dostawcę dwóch lub więcej ofert, wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z aktem rejestracyjnym lub innym właściwym umocowaniem prawnym, które należy dołączyć do oferty.
Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wówczas, gdy złożona przez Dostawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Dostawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania ofertowego. Odpowiedź zostanie wysłana do Dostawcy zadającego pytanie oraz zamieszczona na stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie. Wyjaśnienia zamieszczane na stronie internetowej nie będą identyfikować podmiotu zadającego pytanie. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego złożenia w terminie krótszym niż jeden dzień przed terminem składania ofert.
Dostawcy zobowiązani są do regularnego przeglądania strony internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie w celu rejestrowania wszelkich zmian zapytania i udzielonych wyjaśnień oraz pozyskania informacji o rozstrzygnięciu niniejszego postępowania.
Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Termin związania ofertą upływa po 30 dniach licząc od terminu składania ofert.
Zamówienie jest podzielone na części, dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
- Robert Gagoś -Zastępca Wójta Gminy Ułęż,nr telefonu 81 866-70-28,
- Michał Paprota nr telefonu 81 866-70-28, ulez@ops.pl
Zamawiający informuje, że podczas składania oferty na więcej niż jedną część, należy posługiwać się tym samym formularzem ofertowym (tj. wczytywać go na platformę przy każdej części zamówienia).