Platforma Zakupowa Gminy Ułęż

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Przebudowa drogi gminnej nr 103050L w miejscowości Korzeniów

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Gmina Ułęż

Gmina Ułęż

Ułęż 168
08-504 Ułęż
tel.818667028 wew. 38
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    ZP.271.1.2022
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    01.04.2022 21:00
  • Termin składania ofert
    22.04.2022 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    22.04.2022 10:15

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na  przebudowie drogi gminnej nr 103050L w miejscowości Korzeniów od km 0+003,50 do km 2+382,80 w ramach zadania inwestycyjnego, dofinansowanego na podstawie uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia1 lipca 2021r.w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski ŁadProgram Inwestycji Strategicznych w następującym zakresie:
- wykonanie warstwy ścieralnej z BA gr. 4cm
- wykonanie warstwy wiążącej gr. 4cm
- wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego na całym zakresie robót gr. 1 cm
- wymianę nawierzchni istniejącego chodnika od km 0+062,00 do km 1+008,50 ( strona prawa) na nową kostkę brukową gr 6cm
- wymianę nawierzchni istniejącego chodnika  przez zjazd od km 0+062,00 do km 1+008,50  ( strona prawa) na nowa kostkę brukową gr 8cm.
- wykonanie poboczy z kruszywa  łamanego szerokości 0,75m i grubości 10cm
- wykonanie wymiany istniejącego przepustu z rur żelbetowych Ø60cm na przepust z rur karbowanych PEHD, L=10,0m w km 0+097,10
- wykonanie wymiany przepustu z rur żelbetowych 2xØ60cm na przepust z rur karbowanych PEHD, L=10,0m w km 0+404,90
- wykonanie nowych ścianek czołowych  do istniejącego przepustu  z rury karbowanej PEHD Ø40cm  w km 2+339,40
-  wydłużenie istniejącej bariery Sp-05/2 na długości 8,0m.
-  regulacja wysokościowa przylegających zjazdów do posesji.
-  wykonanie palisady betonowej na długości 52,0m
-  przed wlotem do drogi powiatowej nr 1436L wykonanie linii wibracyjnych.
Celem wykonania robót jest poprawa stanu nawierzchni oraz zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników drogi gminnej.
Ponadto wymaga się wykonania i  montażu tablic informacyjnych, promujących Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych – ilość szt. 2
a) tablice, ich układ, treść i kolorystyka muszą zostać wykonane zgodnie z uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych z późn. zm. oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. (Dz.U. z 2021r. poz. 953) w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązanyjest przesłać do akceptacji projekt tablicy informacyjnej Zamawiającemu, co najmniej na 7 dni przed planowanym montażem tablic.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej,  przedmiarach robót, w specyfikacjach technicznych wykonania I odbioru robót budowlanych oraz w SWZ.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże że:
            a) udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert,  
                a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co  
                najmniej 1 zamówienie dotyczące budowy, przebudowy lub modernizacji dróg o 
                wartości nie mniejszej niż 900 000 zł brutto.

           b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji  
                zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, 
                drogowymi, elektrycznymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia,  
                doświadczenie i wykształcenie   niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia.
 

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.

Warunki realizacji umowy

Wg projektu umowy.

Informacje dodatkowe

Realizacja przedmiotu zamówienia jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przyjętego na mocy uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. ws. ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wydanej na podstawie art. 65 ust. 28 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o z o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 r. poz. 568 z późn. zm.) Zamawiający zapewnia, że Inwestycja, której dotyczy postępowanie jest tożsama z opisem Inwestycji zawartych we wniosku o dofinansowanie. Przewidywany okres realizacji inwestycji zgodnie z zapisem wstępnej promesy dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: NR 01/2021/8345/PolskiLad oraz wniosku o dofinansowanie z Programu Polski Ład do 12 miesięcy.

Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód). Uwaga: Podpis elektroniczny musi by ważny w momencie składania oświadczenia woli. Osobami uprawnionymi do kontaktu się z Wykonawcami są Andrzej Grzechnik, Robert Gagoś, nr telefonu: 81 866-70-28

Branże CPV

  • 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
  • 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
  • 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 15.04.2022 11:32:20
  • Robert Bieńczak

  • Zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz data do której Wykonawca będzie związany ofertą.
  • 21.04.2022 13:59:05
  • Robert Bieńczak

  • Zamawiający: Gmina Ułęż na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 18 maja 2021 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.) informuje, iż na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 3 500 000,00 zł brutto.
  • 22.04.2022 11:10:17
  • Robert Bieńczak

  • Dodano informację z otwarcia ofert.
  • 28.04.2022 07:43:54
  • Robert Bieńczak

  • Wybór oferty

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

STRABAG Sp. z o.o.

Parzniewaka 10
05-800 Pruszków

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry