Platforma Zakupowa Gminy Ułęż

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Ułęż

Przetarg nieograniczony
Postępowanie podzielone na części

Ogłaszający

Gmina Ułęż

Gmina Ułęż

Ułęż 168
08-504 Ułęż
tel.818667028 wew. 38
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    ZP.271.3.2022
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    04.07.2022 16:00
  • Termin składania ofert
    12.08.2022 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    12.08.2022 12:00

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Ułęż”.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Ułęż” współfinansowanego ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Zamawiający zgodnie z art. 91 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na dwie części zamówienia:

  1. Część 1 – wybudowanie brakującej sieci wodociągowej w następujących miejscowościach: Sobieszyn ok. 1 km, Sarny ok. 1,5 km, Ułęż ok.1,2 km;
  2. Część 2 – zakup samochodu asenizacyjnego z funkcją „wuko” do odbioru nieczystości z terenu gminy Ułęż.
    Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest wybudowanie brakującej sieci wodociągowej w następujących miejscowościach: Sobieszyn ok. 1 km, Sarny ok. 1,5 km, Ułęż ok.1,2 km.
    Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dzieli zamówienie na 4 etapy. Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony na etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 umowy z uwzględnieniem wartości każdego z etapów określonej w § 11 ust. 2 umowy.

    Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową (w tym wydanymi warunkami przez zarządców sieci) oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 8a do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i niniejszej umowy.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
    1. dokumentacja projektowa,
    2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

    Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

    Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).

    Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

    Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest zakup samochodu asenizacyjnego z funkcją „wuko” do odbioru nieczystości z terenu gminy Ułęż. Gmina posiada 15 letni wyeksploatowany samochód asenizacyjny, którym świadczy usługi. Gmina Ułęż nie ma własnej oczyszczalni ścieków, ani kanalizacji musi ścieki dowozić do oczyszczalni w Rykach czy Dęblinie. Zakup ten jest więc konieczny.
    Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dzieli zamówienie na 4 etapy. Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony na etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 1, ust.4 umowy z uwzględnieniem wartości każdego z etapów określonej w § 2 ust. 1 umowy.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiajacy nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Część 1: 
Warunek dotyczący doświadczenia tj. warunek dotyczący wykonania, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 zadania polegającego na budowie/przebudowie/rozbudowie sieci wodociągowej/lub kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto.

Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.

Okres wyrażony powyżej w latach (w okresie ostatnich 5 lat) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.

Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

Część nr 2:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Warunki realizacji umowy

Wg projektów umowy.

Informacje dodatkowe

Realizacja przedmiotu zamówienia jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przyjętego na mocy uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. ws. ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wydanej na podstawie art. 65 ust. 28 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o z o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 r. poz. 568 z późn. zm.) Zamawiający zapewnia, że Inwestycja, której dotyczy postępowanie jest tożsama z opisem Inwestycji zawartych we wniosku o dofinansowanie. Przewidywany okres realizacji inwestycji zgodnie z zapisem wstępnej promesy dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:  NR 01/2021/8336/PolskiLad oraz wniosku o dofinansowanie z Programu Polski Ład powyżej 12 miesięcy.

Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód). Uwaga: Podpis elektroniczny musi by ważny w momencie składania oświadczenia woli. 

Osobami uprawnionymi do kontaktu się z Wykonawcami są Andrzej Grzechnik, Robert Gagoś, nr telefonu: 81 866-70-28

Branże CPV

  • 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
  • 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
  • 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 12.08.2022 07:59:49
  • Robert Bieńczak

  • Zamawiający: Gmina Ułęż na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 18 maja 2021 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.) informuje, iż na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:
    Część 1 zamówienia – 2 500 000,00 zł brutto (dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100);
    Część 2 zamówienia – 2 500 000,00 zł brutto (dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100).
  • 26.09.2022 13:55:08
  • Robert Bieńczak

  • Wybór oferty
  • 26.09.2022 13:55:26
  • Robert Bieńczak

  • Wybór oferty
  • 26.09.2022 14:07:13
  • Robert Bieńczak

  • Wybór oferty (zakończenie postępowania)

Części postępowania

  • Numer
  • Przedmiot
  • Kategoria
  • Status
  • Twój status
  • Akcja
  • ZP.271.3.1.2022
  • Budowa brakującej sieci wodociągowej w miejscowościach: Sobieszyn ok 1km, Sarny ok 1,5 km, Ułęż ok. 1,2 km

  • Roboty budowlane
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty
  • ZP.271.3.2.2022
  • Dostawa samochodu asenizacyjnego z funkcją "wuko" do odbioru nieczystości z terenu gminy Ułęż

  • Dostawa
  • Postępowanie zakończone
  • Nie złożyłeś oferty

Informacja

Postępowanie zakończone

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry