Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Ułęż”.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Ułęż” współfinansowanego ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający zgodnie z art. 91 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na dwie części zamówienia:
- Część 1 – wybudowanie brakującej sieci wodociągowej w następujących miejscowościach: Sobieszyn ok. 1 km, Sarny ok. 1,5 km, Ułęż ok.1,2 km;
- Część 2 – zakup samochodu asenizacyjnego z funkcją „wuko” do odbioru nieczystości z terenu gminy Ułęż.
Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest wybudowanie brakującej sieci wodociągowej w następujących miejscowościach: Sobieszyn ok. 1 km, Sarny ok. 1,5 km, Ułęż ok.1,2 km.
Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dzieli zamówienie na 4 etapy. Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony na etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 umowy z uwzględnieniem wartości każdego z etapów określonej w § 11 ust. 2 umowy.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową (w tym wydanymi warunkami przez zarządców sieci) oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 8a do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i niniejszej umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1. dokumentacja projektowa,
2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest zakup samochodu asenizacyjnego z funkcją „wuko” do odbioru nieczystości z terenu gminy Ułęż. Gmina posiada 15 letni wyeksploatowany samochód asenizacyjny, którym świadczy usługi. Gmina Ułęż nie ma własnej oczyszczalni ścieków, ani kanalizacji musi ścieki dowozić do oczyszczalni w Rykach czy Dęblinie. Zakup ten jest więc konieczny.
Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dzieli zamówienie na 4 etapy. Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony na etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 1, ust.4 umowy z uwzględnieniem wartości każdego z etapów określonej w § 2 ust. 1 umowy.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiajacy nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Część 1:
Warunek dotyczący doświadczenia tj. warunek dotyczący wykonania, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 zadania polegającego na budowie/przebudowie/rozbudowie sieci wodociągowej/lub kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto.
Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.
Okres wyrażony powyżej w latach (w okresie ostatnich 5 lat) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Część nr 2:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Warunki realizacji umowy
Wg projektów umowy.
Informacje dodatkowe
Realizacja przedmiotu zamówienia jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przyjętego na mocy uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. ws. ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wydanej na podstawie art. 65 ust. 28 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o z o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 r. poz. 568 z późn. zm.) Zamawiający zapewnia, że Inwestycja, której dotyczy postępowanie jest tożsama z opisem Inwestycji zawartych we wniosku o dofinansowanie. Przewidywany okres realizacji inwestycji zgodnie z zapisem wstępnej promesy dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: NR 01/2021/8336/PolskiLad oraz wniosku o dofinansowanie z Programu Polski Ład powyżej 12 miesięcy.
Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód). Uwaga: Podpis elektroniczny musi by ważny w momencie składania oświadczenia woli.
Osobami uprawnionymi do kontaktu się z Wykonawcami są Andrzej Grzechnik, Robert Gagoś, nr telefonu: 81 866-70-28