Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie e-usług publicznych oraz doposażenie serwerowni przez zakup serwera, przełącznika sieciowego oraz laptopa w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina.
Zamówienie zostało podzielone na części:
Część 1: Uruchomienie e-usług publicznych.
Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie e-usług publicznych- zakup licencji portalu interesanta i wdrożenie portalu podatkowego umożliwiającego mieszkańcom gminy logowanie się przez Internet przy wykorzystaniu uwierzytelnienia Profilem Zaufanym do portalu prezentującego stan rozliczeń podatków i opłat lokalnych z możliwością zdalnej płatności elektronicznej oraz składaniem formularzy elektronicznych (deklaracji i informacji) związanych z podatkami i opłatami lokalnymi, usługi informatyczne w zakresie wdrożenia, konserwacji
i serwisu sprzętu Informatycznego oraz oprogramowania, jak również edukacja cyfrowa dla urzędników, szkolenia stacjonarne dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu zgłoszonego do Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina ogłoszonego przez Beneficjenta projektu indykatywnego Cyfrowa Gmina - Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC) w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa,
Zamówienie składa się z:
1. Uruchomienia e-usług publicznych - zakup licencji portalu podatkowego.
2. Uruchomienia e-usług publicznych - wdrożenie portalu podatkowego.
3. Uruchomienia e-usług publicznych - integracja portalu podatkowego z systemem dziedzinowym.
Część 2: Dostawa serwera, przełącznika sieciowego oraz laptopa wraz z oprogramowaniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu w postaci:
1. serwera (z oprogramowaniem),
2. przełącznika sieciowego,
3. laptopa (z oprogramowaniem).
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) określono w Załączniku nr 1 do Zapytania Ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Warunki realizacji umowy
Według "wzoru umowy" załączonego do zapytania ofertowego.
Informacje dodatkowe
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę (po jednej na każdą z części). W przypadku złożenia przez Wykonawcę dwóch lub więcej ofert, wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z aktem rejestracyjnym lub innym właściwym umocowaniem prawnym, które należy dołączyć do oferty.
Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wówczas, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania ofertowego. Odpowiedź zostanie wysłana do Wykonawcy zadającego pytanie oraz zamieszczona na stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie. Wyjaśnienia zamieszczane na stronie internetowej nie będą identyfikować podmiotu zadającego pytanie. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego złożenia w terminie krótszym niż jeden dzień przed terminem składania ofert.
Wykonawcy zobowiązani są do regularnego przeglądania strony internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie w celu rejestrowania wszelkich zmian zapytania i udzielonych wyjaśnień oraz pozyskania informacji o rozstrzygnięciu niniejszego postępowania.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Termin związania ofertą upływa po 30 dniach licząc od terminu składania ofert.
Zamówienie jest podzielone na części, dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
1. Robert Bieńczak - tel. 818667028 wew. 38, rbienczak@gminaulez.eu
2. Rafał Walasek- tel. 818667028 wew. 37, informatyk@gminaulez.eu