Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Przebudowa oraz poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gminie Ułęż” współfinansowanego ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający zgodnie z art. 91 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na trzy części zamówienia:
1) Część nr 1 – przebudowa oraz poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gminie Ułęż;
2) Część nr 2 – dostawa samochodu strażackiego średniej klasy dla KSRG OSP Ułęż;
3) Część nr 3 – dostawa samochodu strażackiego średniej klasy dla OSP Sobieszyn.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest przebudowa oraz poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gminie Ułęż:
1) budynku strażnicy OSP w Sobieszynie,
2) budynku strażnicy OSP w Białkach Dolnych,
3) budynku strażnicy OSP w Sarnach,
4) budynku strażnicy OSP w Ułężu,
5) budynku strażnicy OSP w Lendzie Ruskim.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową (w tym wydanymi warunkami przez zarządców sieci) oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 1a do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i niniejszej umowy.
Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest dostawa samochodu strażackiego średniej klasy dla KSRG OSP Ułęż, o parametrach technicznych i wyposażeniu zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
1) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji warunków zamówienia i być zgodny z obowiązującymi normami,
2) być fabrycznie nowy (rok produkcji 2022),nieużytkowany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy,
3) posiadać komplet dokumentacji technicznej.
Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje minimum 4 – godzinne przeszkolenie dla minimalnie 3 osób będących przedstawicielami zmawiającego, w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu wraz z urządzeniami i sprzętem ratowniczym, stanowiącym jego wyposażenie, które zostanie potwierdzone wydaniem stosownego zaświadczenia.
Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest dostawa samochodu strażackiego średniej klasy dla OSP Sobieszyn, o parametrach technicznych i wyposażeniu zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SWZ.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
1) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji warunków zamówienia i być zgodny z obowiązującymi normami,
2) być fabrycznie nowy (rok produkcji 2022),nieużytkowany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy,
3) posiadać komplet dokumentacji technicznej.
Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje minimum 4 – godzinne przeszkolenie dla minimalnie 3 osób będących przedstawicielami zmawiającego, w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu wraz z urządzeniami i sprzętem ratowniczym, stanowiącym jego wyposażenie, które zostanie potwierdzone wydaniem stosownego zaświadczenia.
Termin wykonania zamówienia:
Część nr 1 – do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
Część nr 2 – do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
Część nr 3 – do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej
Zamawiajacy nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiajacy nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiajacy nie stawia warunków w tym zakresie.
Warunki realizacji umowy
Wg projektu umowy.
Informacje dodatkowe
Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym- podpisem kwalifikowalnym.
Zamawiający informuje, że podczas składania oferty na więcej niż jedną część, należy posługiwać się tym samym formularzem ofertowym (tj. wczytywać go na platformę przy każdej części zamówienia).
Uwaga: Podpis elektroniczny musi by ważny w momencie składania oświadczenia woli.
Osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami są:
Robert Gagoś – Zastępca Wójta Gminy Ułęż, tel. 818667028, zastepca@gminaulez.eu