Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie każdej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ułęż oraz od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Ułęż, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, a także odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych prowadzonego przez Gminę, zwanego dalej PSZOK.
Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na:
a. Selektywnie zebrane odpady komunalne, w tym:
a.1 Papier, tektura(makulatura), w tym odpady opakowaniowe z papieru i tektury – zbierane do worka koloru niebieskiego; wg. harmonogramu.
a.2 Metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z metali i tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe zbierane do worka koloru żółtego; odbierane wg. harmonogramu.
a.3 Szkło, zbierane do worka koloru zielonego; odbierane wg. harmonogramu.
a.4 Odpady ulegające biodegradacji, zbierane do worka koloru brązowego, odbierane wg. harmonogramu.
a.5 Popiół z palenisk domowych, zbierane do worka koloru czarnego, odbierane wg. harmonogramu.
Wykonawca zapewni mieszkańcom nieodpłatnie w czasie trwania umowy w worki do selektywnie zbieranych odpadów w wymienionych kolorach w odpowiedniej ilości.
b. Odpady komunalne pozostałe po segregacji, zbierane do pojemników, odbiór zgodnie z harmonogramem.
c. Odbiór odpadów będzie realizowany na następujących zasadach.
Z nieruchomości zamieszkałych.
1. Metale i tworzywa sztuczne – raz w miesiącu,
2. Szkło – raz na dwa miesiące
3. Bioodpady – raz na miesiąc
4. Odpady komunalne pozostałe po segregacji zgromadzone w zbiorczym punkcie gromadzenia odpadów – raz na miesiąc
5. Papier i makulatura - raz na dwa miesiące.
Z nieruchomości niezamieszkałych – zgodnie z wykazem.
1. Metale i tworzywa sztuczne – raz w miesiącu,
2. Szkło – raz na dwa miesiące
3. Bioodpady - raz na miesiąc
4. Odpady komunalne pozostałe po segregacji – raz na miesiąc
5. Papier i makulatura - raz na dwa miesiące.
Z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ułężu- po zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika urzędu.
1. Odpady wielkogabarytowe – minimum raz w przeciągu trwania umowy,
2. Odpady po remontowe – minimum raz w przeciągu trwania umowy
3. Opony - minimum raz w przeciągu trwania umowy
Zamawiający wymaga, aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca umożliwił wyposażenie posiadaczy nieruchomości w worki oraz pojemniki dla zabudowy wielorodzinnej na odpady komunalne o pojemnościach i właściwościach określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ułęż.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) będzie dysponował na czas realizacji zadania:
- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;
- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
- co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej;
- pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości;
- pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów;
- konstrukcja pojazdów będzie zabezpieczała przed niekontrolowanym wydostawaniem się odpadów na zewnątrz, rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;
- pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników;
- pojazdy muszą spełniać wymogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Warunki realizacji umowy
Wg wzoru umowy.
Informacje dodatkowe
Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód). Uwaga: Podpis elektroniczny musi by ważny w momencie składania oświadczenia woli.
Osobami uprawnionymi do kontaktu się z Wykonawcami są Jolanta Krawczak, Robert Gagoś, nr telefonu: 81 866-70-28