Platforma Zakupowa Gminy Ułęż

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Modernizacja i przebudowa Sali widowiskowej oraz wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Ułężu

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Gmina Ułęż

Gmina Ułęż

Ułęż 168
08-504 Ułęż
tel.818667028 wew. 41
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    ZP.271.3.2023
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    03.02.2023 16:00
  • Termin składania ofert
    20.02.2023 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    20.02.2023 10:30

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja i przebudowa Sali widowiskowej oraz wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Ułężu”.
Opis inwestycji zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie: Gmina Ułęż od lat potrzebuje modernizacji budynków użyteczności publicznej i lepszego dostępu do kultury. W celu zapewnienia właściwej oferty kulturalnej planuje się przebudowę Sali widowiskowej, która przylega do budynku GOK. Zakres niezbędnych prac do wykonania tj. wymiana konstrukcji dachu wraz z pokryciem, wykonaniem termomodernizacji i elewacji zewnętrznej budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ogrzewanie, serwerownia, sprzęt nagłaśniający, wykonanie ogrzewania, malowanie pomieszczeń. Planuje się też zakup podstawowego wyposażenia w postaci stołów, krzeseł, regałów na książki, biurek, szaf biurowych i magazynowych dla Gminnego Ośrodka Kultury, w którym zakończyła się gruntowna przebudowa. Planuje się montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ponad 6 kW.
Przedmiot inwestycji obejmuje w szczególności: 
1)    przebudowę i remont (modernizacja) części budynku,
2)    przebudowę instalacji wewnętrznych (wg wielobranżowych projektów technicznych),
3)    wymianę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej (wg. projektu technicznego branży sanitarnej),
4)    demontaż sceny zewnętrznej,
5)    przebudowę istniejącego i wykonanie nowego utwardzenia terenu (ciągi piesze i pieszo- jezdne),
6)    montaż elementów małej architektury,
7)    wykonanie nowego nasadzenia zieleni wysokiej oraz założenie trawników,
8)    dostawę wyposażenia.
Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dzieli zamówienie na 3 etapy. Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony na etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 umowy (załącznik nr 10 do SWZ) z uwzględnieniem wartości każdego z etapów określonej w § 11 ust. 2 umowy (załącznik nr 10 do SWZ).
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1)    dokumentacja projektowa,
2)    specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3)    szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
 

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Warunek dotyczący wykonania, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 zadania polegającego na przebudowie budynku/budynków o wartości robót min. 2 000 000,00 zł brutto.
Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.
Okres wyrażony powyżej w latach (w okresie ostatnich 5 lat) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
 

Warunki realizacji umowy

Wg projektu umowy stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.

Informacje dodatkowe

Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).

Uwaga: Podpis elektroniczny musi by ważny w momencie składania oświadczenia woli.

Osobami uprawnionymi do kontaktu się z Wykonawcami są: Robert Gagoś, Rafał Walasek, nr telefonu: 81 866-70-28

Branże CPV

  • 30213100-6 - Komputery przenośne
  • 30214000-2 - Stacje robocze
  • 30231200-9 - Konsole
  • 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
  • 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
  • 31681000-3 - Akcesoria elektryczne
  • 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
  • 32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny
  • 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
  • 32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo
  • 32333200-8 - Kamery wideo
  • 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
  • 32341000-5 - Mikrofony
  • 32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej
  • 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
  • 33735000-1 - Gogle
  • 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
  • 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
  • 37524000-7 - Gry
  • 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
  • 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
  • 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
  • 39112000-0 - Krzesła
  • 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
  • 39141100-3 - Regały
  • 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
  • 39151000-5 - Meble różne
  • 39153000-9 - Meble konferencyjne
  • 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
  • 39221100-8 - Zastawa kuchenna
  • 39290000-1 - Wyposażenie różne
  • 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
  • 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
  • 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
  • 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
  • 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
  • 45320000-6 - Roboty izolacyjne
  • 45321000-3 - Izolacja cieplna
  • 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
  • 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
  • 45410000-4 - Tynkowanie
  • 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
  • 45442100-8 - Roboty malarskie
  • 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
  • 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
  • 48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
  • 48820000-2 - Serwery

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 10.02.2023 10:17:46
  • Robert Bieńczak

  • Zaktualizowano załącznik nr 2 i nr 4 do SWZ. Przy składaniu oferty prosimy o posługiwanie się aktualnymi wersjami.
  • 13.03.2023 14:44:24
  • Robert Bieńczak

  • Wybór oferty (zakończenie postępowania)

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

PRB Termochem Sp. z o.o.

Ignacego Mościckiego 16
24-110 Puławy

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry