Platforma Zakupowa Gminy Ułęż

Dostawa wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Ułęż

Tryb podstawowy
Postępowanie podzielone na części

Ogłaszający

Gmina Ułęż

Gmina Ułęż

Ułęż 168
08-504 Ułęż
tel.818667028 wew. 42
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Analiza ofert
  • Numer postępowania
    ZP.271.4.2024
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    16.04.2024 22:00
  • Termin składania ofert
    26.04.2024 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    26.04.2024 10:30
  • Zgłoś udział w postępowaniu

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Ułęż”.
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nr FELU.10.03-IZ.00-0188/23  pn. „Rozwój kompetencji w Gminie Ułęż” z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 10.3 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu informatycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2a i 2b do SWZ.
Zamawiający, zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:
1)    część nr 1 zamówienia – dostawa sprzętu informatycznego do szkół podstawowych z terenu gminy Ułęż,
2)    część nr 2 zamówienia – dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Ułęż.
Każda z części zamówienia dotyczy dostawy wyposażenia do następujących szkół podstawowych z terenu gminy Ułęż:
1)    Publiczna Szkoła Podstawowa w Białkach Dolnych, Białki Dolne 24, 08-504 Ułęż,
2)    Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sobieszynie, Sobieszyn 4, 08-504 Ułęż.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego odpowiednio w załącznikach do SWZ nr 2a (dotyczy części nr 1 zamówienia) i 2b (dotyczy części nr 2 zamówienia) wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego tj. z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia (montaż będzie polegał w szczególności na złożeniu, zainstalowaniu, ustawieniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Prace montażowe należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów wyposażenia.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w  szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 2a i 2b do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model bieżącej linii produkcyjnej. Sprzęt musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego. Nie dopuszcza się zastosowania urządzeń tzw. „odnowionych”. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
Pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE, muszą być dopuszczone do użytkowania przez dzieci w wieku szkolnym. 

Termin wykonania zamówienia:
Część nr 1 do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy,
Część nr 2 do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Zamawiający informuje, że podczas składania oferty na więcej niż jedną część, należy posługiwać się tym samym formularzem ofertowym (tj. wczytywać go na platformę przy każdej części zamówienia).

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

a)    w przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia - warunek dotyczący doświadczenia tj. warunek dotyczący wykonania, w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 zadania polegającego na dostawie sprzętu informatycznego o wartości min. 50 000,00 zł brutto,
b)    w przypadku składania oferty na część nr 2 zamówienia - warunek dotyczący doświadczenia tj. warunek dotyczący wykonania, w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 zadania polegającego na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości min. 50 000,00 zł brutto.

Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.
Okres wyrażony powyżej w latach (w okresie ostatnich 3 lat) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku gdy Wykonawca wykonał w ramach jednego zadania większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość dostaw, o których mowa w warunku do danej części zamówienia wskazanych powyżej.
Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania dostaw bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane.
 

Warunki realizacji umowy

Wg wzorów umowy stanowiących załączniki 9a i 9b do SWZ.

Informacje dodatkowe

Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami są: Elżbieta Kossowska-Lorenc, 81 866 70 28 wew. 42 lub 43, e-mail: cuw@gminaulez.eu . 

Branże CPV

  • 30213000-5 - Komputery osobiste
  • 30232110-8 - Drukarki laserowe
  • 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 23.04.2024 12:27:24
  • Robert Bieńczak

  • Zmiana dat postepowania zgodnie z wyjaśnieniami i zmianą treści SWZ

Części postępowania

  • Numer
  • Przedmiot
  • Kategoria
  • Status
  • Twój status
  • Akcja
  • ZP.271.4.1.2024
  • Dostawa sprzętu informatycznego do szkół podstawowych z terenu gminy Ułęż

  • Dostawa
  • Postępowanie w toku
  • Nie złożyłeś oferty
  • ZP.271.4.2.2024
  • Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Ułęż

  • Dostawa
  • Postępowanie w toku
  • Nie złożyłeś oferty

Informacja

Nie można wziąć udziału w postępowaniu. Minęły terminy przystąpienia.

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry