Platforma Zakupowa Gminy Ułęż

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA POTRZEBY GMINY UŁĘŻ

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Gmina Ułęż

Gmina Ułęż

Ułęż 168
08-504 Ułęż
tel.+48501225081
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    ZP.271.1.2021
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    21.02.2021 19:00
  • Termin składania ofert
    02.03.2021 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    02.03.2021 10:30

Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiot zamówienia stanowi: zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim wyprodukowanego w roku 2020/2021 na potrzeby realizacji przez Zamawiającego usługi indywidualnego transportu door-to-door dla osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności.
  2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia:
    1. pojazd fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych;
    2. dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3,5 t.;
    3. fotele 2 i 3 rzędu z możliwością demontażu;
    4. minimalna długość całkowita pojazdu -  5 000 mm;
    5. minimum jedne drzwi boczne, środkowe po prawej stronie – przesuwne;
    6. drzwi tylne z szybą, otwierane na bok do 180 stopni, z blokadą 90 stopni, z podgrzewanymi szybami i wycieraczkami;
    7. pojazd powinien posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu;
    8. pojazd musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych;
    9. dostarczony samochód musi posiadać:
      • kartę gwarancyjną,
      • kartę pojazdu,
      • fabryczną instrukcję obsługi pojazdu wraz z katalogiem części zamiennych w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji samochodu przez Zamawiającego,
      • książkę gwarancyjną i przeglądów serwisowych,
      • komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
      • aktualne świadectwo homologacji na auto bazowe.
      • dokumentację potwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
  3. Dostarczony pojazd winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, karta pojazdu, przegląd – badanie techniczne, itp).
  4. Zamawiający dopuszcza również dostarczenie pojazdu już zarejestrowanego pod warunkiem, że dostarczony pojazd będzie spełniał wymogi nowego środka transportu, określone w ustawie z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług, art. 2, pkt 10) lit. a) (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 106), wraz z kompletem dokumentów (karta pojazdu, dowód rejestracyjny, tablice rejestracyjne, polisa OC, faktura sprzedaży).

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

  • Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

  • Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

  • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie pojazdu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Warunki realizacji umowy

  • Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 9 do SWZ.
  • Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.

Informacje dodatkowe

Zadanie finansowane w ramach Projektu pt. „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.

Wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych na podstawie art. 3  ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.).

Zasady obowiązujące podczas przygotowywania ofert:

  1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://ugulez.bip-e.pl/gu/
  2. Zasady rejestracji na Platformie oraz Zasady przygotowania i złożenia oferty za pośrednictwem Platformy omówione zostały pod adresem https://ugulez.bip-e.pl/gu/instrukcja-dla-wykonawc
  3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone.
  4. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, wskazanymi w rozdziale II podrozdziale 9 SWZ.
  5. Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę. Sposób postępowania w przypadku oferty w systemie został opisany w Instrukcji korzystania z Platformy pod adresem https://ugulez.bip-e.pl/gu/instrukcja-dla-wykonawc.

Branże CPV

  • 34110000-1 - Samochody osobowe
  • 34114400-3 - Minibusy
  • 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 26.02.2021 13:16:05
  • Robert Gagoś

  • W kryterium oceny ofert EMISJA DWUTLENKU WĘGLA (DW) zwiększono możliwość wprowadzania wartości do 300 g/km
  • 02.03.2021 07:24:42
  • Robert Gagoś

  • Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 215 665,00 zł brutto .
  • 03.03.2021 13:58:42
  • Robert Gagoś

  • Informacja o wyborze oferty

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

Auto Motive Sp z o.o.

ul. Krakowska 13
33-113 Zbylitowska Góra

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry