Platforma Zakupowa Gminy Ułęż

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

„Kompleksowa wymiana wodomierzy na wodomierze z odczytem radiowym na terenie Gminy Ułęż”

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Gmina Ułęż

Gmina Ułęż

Ułęż 168
08-504 Ułęż
tel.818667028 wew. 41
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    ZP.271.2.2021
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Powyżej progów unijnych
    Tak
  • Data publikacji
    15.03.2021 15:00
  • Termin składania ofert
    25.03.2021 10:00
  • Termin otwarcia ofert
    25.03.2021 10:30

Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pt. „Kompleksowa wymiana wodomierzy  na wodomierze z odczytem radiowym na terenie Gminy Ułęż.”
  2. Umowa jest realizowana w ramach dofinansowania z  Rządowego Funduszu Inicjatyw Lokalnych
  3. W ramach zamówienia przewidziano m.in.:

1) Dostawa i montaż wodomierzy o średnicy  DN 20 jednostrumieniowych suchobieżnych wraz z nakładką radiową w ilości – 1000 szt. (posiadający gwint króćców wodomierza ¾”) i plombowanie.

2) Dostawa wodomierzy  o średnicy DN 20 jednostrumieniowych suchobieżnych wraz z nakładką radiową w ilości – 30 szt. (posiadający gwint króćców wodomierza ¾”) , stanowiących rezerwę w przypadku awarii.

3) Dostawa wodomierzy o średnicy DN 20 jednostrumieniowych suchobieżnych wraz z nakładką radiową  i antenką w ilości – 30 szt. (posiadający gwint króćców wodomierza ¾”) , stanowiących rezerwę w przypadku awarii.

4) Dostawa i montaż zaworu grzybkowego  o średnicy DN 20 przed wodomierzem w ilości – 1000 szt.

5) Dostawa zestawu inkasenckiego składającego się z mobilnego urządzenia z zainstalowanym oprogramowaniem do zdalnego odczytu danychwraz z układem nadawczo-odbiorczym, dedykowanym oraz niezbędne akcesoria pozwalające na bezpieczne korzystanie z zestawu w samochodzie-bez względu na tryb pracy dostarczanego rozwiązania systemu zdalnego odczytu –stacjonarnego czy mobilnego – 1 kpl.

6) Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla księgowości, celem sprawnej obsługi mieszkańców – 2 kpl..

7) Dostawa serwisu one-line dla odbiorców wody – 1 kpl.

8) Usługi wdrożeniowe oraz udzielenie licencji/ sublicencji na oprogramowanie objęte Umową;

9) Dostawa dokumentacji,

a. Dokumentacja sprzętu, karty katalogowe, certyfikaty, zatwierdzenia, oświadczania i inne.

b. Dokumentacja oprogramowania składająca się z dokumentacji technicznej i dokumentacji użytkowej oraz dokumentacji technicznej mechanizmów integracji z e-usługami i ZSI Zamawiającego (przede wszystkim z modułem Bilingowym).

10) Harmonogramu wdrożenia.

11) Przeprowadzenie szkolenia uprawnionych pracowników w zakresie obsługi Przedmiotu umowy. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone dla min. 3 pracowników Zamawiającego.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną   dostawę polegającą na dostawie wodomierzy wraz z montażem, wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. Warunek zostanie oceniony na podstawie wykazu dostaw załącznik nr 5 do SWZ .

Informacje dodatkowe

1. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z projektem technicznym stanowiącą załącznik nr 7  do SWZ.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:

1) Przedmiar robót załącznik nr 8 do SWZ,

3. Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, określa następujące wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320):

1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in.: osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych),

2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób: Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenia zatrudnionego pracownika, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.

4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia, Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

5. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.

6. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

7. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

8. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Branże CPV

  • 32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
  • 38421100-3 - Wodomierze
  • 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
  • 51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 25.03.2021 07:48:31
  • Robert Bieńczak

  • Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 370 263,70 zł brutto.
  • 25.03.2021 12:59:21
  • Robert Bieńczak

  • Dodano informację z otwarcia ofert.
  • 29.03.2021 09:21:42
  • Robert Bieńczak

  • Wybór najkorzystniejszej oferty
  • 16.04.2021 12:56:17
  • Robert Bieńczak

  • Dodano ogłoszenie o wyniku postępowania

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

NetProces Sp. z o.o.

Asnyka 7 /9
80-360 Gdańsk

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry