Platforma Zakupowa Gminy Ułęż

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Gmina Ułęż

Gmina Ułęż

Ułęż 168
08-504 Ułęż
tel.818667028 wew. 35
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    ZP.271.6.2021
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    11.10.2021 16:00
  • Termin składania ofert
    27.10.2021 11:00
  • Termin otwarcia ofert
    27.10.2021 12:00

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie każdej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ułęż oraz od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Ułęż, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, a także odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych prowadzonego przez Gminę, zwanego dalej PSZOK.

Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na:

Selektywnie zebrane odpady komunalne , w tym:

1 Papier, tektura(makulatura), w tym odpady opakowaniowe z papieru i tektury – zbierane do worka koloru niebieskiego; wg. harmonogramu.

2 Metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z metali i tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe zbierane do worka koloru żółtego; odbierane wg. harmonogramu.

3 Szkło, zbierane do worka koloru zielonego; odbierane wg. harmonogramu.

4 Odpady ulegające biodegradacji, zbierane do worka koloru brązowego, odbierane wg. harmonogramu.

5 Popiół z palenisk domowych, zbierane do worka koloru czarnego, odbierane wg. harmonogramu.

Wykonawca zapewni mieszkańcom nieodpłatnie w czasie trwania umowy w worki do selektywnie zbieranych odpadów w wymienionych kolorach w odpowiedniej ilości.

  1. Odpady komunalne pozostałe po segregacji, zbierane do pojemników, odbiór zgodnie z harmonogramem.
  2. Odbiór odpadów będzie realizowany na następujących zasadach.

Z nieruchomości zamieszkałych.

  1. Metale i tworzywa sztuczne – raz w miesiącu,
  2. Szkło – raz na trzy miesiące
  3. Bioodpady – raz na miesiąc
  4. Odpady komunalne pozostałe po segregacji – raz na miesiąc
  5. Papier i makulatura - raz na trzy miesiące.
    Z nieruchomości niezamieszkałych – zgodnie z wykazem.

    1. Metale i tworzywa sztuczne – raz w miesiącu,
    2. Szkło – raz na trzy miesiące
    3. Bioodpady - raz na miesiąc
    4. Odpady komunalne pozostałe po segregacji – raz na miesiąc
    5. Papier i makulatura - raz na trzy miesiące.

Zamawiający wymaga, aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca umożliwił wyposażenie posiadaczy nieruchomości w worki na odpady komunalne o pojemnościach i właściwościach określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ułęż.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1.3 i pkt 7.1.4 SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 7.2 SWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;

Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 i 109 ust 1 pkt 4 ustawy;

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane;

Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 7.1.3 i pkt 7.1.4 nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:

1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub

2) zobowiązał się do osobistego wykonania zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 7.1.3 i pkt 7.1.4

Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:

- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;

- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

- czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ).

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:

a) będzie dysponował na czas realizacji zadania:

- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;

- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;

- co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej;

- pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości;

- pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów;

- konstrukcja pojazdów będzie zabezpieczała przed niekontrolowanym wydostawaniem się odpadów na zewnątrz, rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;

- pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników;

- pojazdy muszą spełniać wymogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

Warunki realizacji umowy

Wg wzoru umowy

Informacje dodatkowe

Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód). Uwaga: Podpis elektroniczny musi by ważny w momencie składania oświadczenia woli. Osobami uprawnionymi do kontaktu się z Wykonawcami są Jolanta Krawczak, Robert Gagoś, nr telefonu: 81 866-70-28

Branże CPV

  • 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
  • 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
  • 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
  • 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
  • 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
  • 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

Pliki do pobrania

Komunikaty zamawiającego

  • Data
  • Opublikowane przez
  • Treść
  • 19.10.2021 14:05:18
  • Robert Bieńczak

  • Dodano wyjaśnienia do SWZ.
  • 19.10.2021 14:12:35
  • Robert Bieńczak

  • Dodano załącznik nr 8 do SWZ- Wykaz nieruchomości niezamieszkałych
  • 19.10.2021 14:14:06
  • Robert Bieńczak

  • Zmieniono termin składania ofert, termin otwarcia ofert oraz termin związania ofertą
  • 19.10.2021 14:14:47
  • Robert Bieńczak

  • Zamieszczono zmieniony załącznik nr 2 do SWZ- Formularz ofertowy
  • 19.10.2021 14:39:29
  • Robert Bieńczak

  • Edytowano strukturę.
  • 27.10.2021 11:07:57
  • Robert Bieńczak

  • Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2009 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.), zamawiający informuje, że na realizację zamierza przeznaczyć kwotę 550 000,00 zł brutto
  • 15.11.2021 09:07:29
  • Robert Bieńczak

  • Wybór najkorzystniejszej oferty

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

P.H.U. EKO-TRANS Cezary Kubacki

Wielkie 90
21-143 Abramów

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry